Meer info nodig?

Veelgestelde vragen &
antwoorden

Wat kost een keuring? Waarmee moet ik rekening houden? Hoe snel kan een expert langskomen? Neem een kijkje tussen onze meest gestelde vragen & antwoorden.

Welke gegevens zijn nodig om een offerte aan te vragen?

Voor een juiste keuring is de juiste input belangrijk.

Bij het aanvragen van een offerte hebben wij volgende zaken van u nodig.

  • Naam & voornaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer of gsm
  • Type keuring of attest
  • Adres van het pand waar de keuring moet gebeuren

De tijdspanne is onmogelijk te voorspellen en hangt van de drukte af. Wij werken 6 op 7 en proberen iedereen tevreden te houden.

Echter is het wel zo, dat er sinds de invoer van de nieuwe wetgeving een tekort aan experten is ontstaan ten opzichte van de stijgende vraag naar attesten, hierdoor kan de wachttijd oplopen. Als er dringende keuringen zijn kunt u ons dat altijd meedelen en dan zien we wat eventueel nog mogelijk is.

Na de goedkeuring van de offerte kijken we om zo snel mogelijk een afspraak in te plannen.

Wij bellen u op met de mogelijke tijdspannes dat we kunnen langskomen en spreken af naar jouw wensen.

Nadat de keuringsafspraak afgerond is word de factuur samen met de keuring aangeleverd per email.

Indien gewenst kan ook een papieren versie aangevraagd worden.

Bij aanvraag van verschillende keuringen zijn de prijzen eveneens interessanter omdat ze in een pakket kunnen aangeboden worden, de grootte van de korting hangt af van het aantal keuringen.

Heb je nog vragen, opmerkingen of wil je samenwerken?

Ons netwerk getuigt van onze service en betrouwbare samenwerking. Een partnership met Home2Check biedt tal van voordelen, die we graag ter plaatste bij jou of bij ons op kantoor samen met je bespreken. Zin om samen te werken? Neem vrijblijvend contact op!